lilello saját blogja.

A titkosított előző freeblog-os blogom folytatása ez itt. Untam már nagyon, hogy senki nem szól hozzá a munkáimhoz, meghát szerettem is volna megnézni milyen ez a Blog.hu, úgyhogy most ennek az agyszüleményemnek a gyümölcsét olvashatjátok mostantól.

Utolsó kommentek

Matt Damon videoclip

Archívum

semmi

2008.07.24. 09:58 | lilello | Szólj hozzá!

éjfélig fentvoltam(néztem az órát!) és fél kilenckor ébredtem.Blankának honlapot szerkesztettem. KB. ennyi mára viszlát, zárul Lili mókatára.

A bejegyzés trackback címe:

https://lilello.blog.hu/api/trackback/id/tr58582964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása