lilello saját blogja.

A titkosított előző freeblog-os blogom folytatása ez itt. Untam már nagyon, hogy senki nem szól hozzá a munkáimhoz, meghát szerettem is volna megnézni milyen ez a Blog.hu, úgyhogy most ennek az agyszüleményemnek a gyümölcsét olvashatjátok mostantól.

Utolsó kommentek

Matt Damon videoclip

Archívum

Baleset és pasik.Mi közük egymáshoz?

2008.07.23. 20:12 | lilello | Szólj hozzá!

Na igen. balesetekben a pasiknak lehet sok köze:

 

-ő okozza a balesetet

-ő megy oda segíteni/mentőt hívni

-stb.

Az én esetemben egyik sem. És ugyanis a rendjívül mondom rendkívül éles késeink egyikével a Zepter késeink egyikével vágtam bele úgy a husikámba, hogy egy egész darab leesett és le kellett operálni az ujjamat,de mosmár tudok írni a kórházból anyu laptopjáról. Haha. Csak vicc volt! Nem olyan vszes. Csak egy egész vattakorong lett tök véres, de nem baj. ű

Ez volt a baleset. Most lássuk a pasikat.

semmi különös, csak egyszerre lettem Matt Damon (ahh) fanatikus, meg Sebesujjú Lily (talán túl nagy hatással volt rám a kalóztábor????) szóval mostanában pasiügyben csak róla tudok beszélni....

KB. ennyi. Most a Csanádiéknál (tudod a Csanádi Blanka a suliból!) vagyok péntekig, aztán megint nyaralunk,valószínűleg az olasz csizma azon részén ami Pompei mellett van.... Aztán egy hét lovastábor, aztán 4 nap zenekari tábor (jujj egész nyáron nem gyakoroltam még!) aztán sajnos (vagy nem?) vége a nyárnak, kész passz kampec.

Megint Veletek álmodtam drága osztálytársaim! (csak már elfelejtettem, hogy mit! :D)

 

Puszil és ölel minden kedves tanévbeli rabszolgát (nah jó ez azért túlzás, mi itt vagyuk egymásnak máris jobb):     lilello

A bejegyzés trackback címe:

https://lilello.blog.hu/api/trackback/id/tr78582355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása